torsdag den 1. maj 2014

Nye øreringe og en efterlysning

Ja så har mor her fået nye øreringe. Og jeg er simpelthen så glade for dem, at jeg er nødt til at vise jer dem. Dette er ikke et sponsoreret indlæg. Jeg er bare glade for mine nye øreringe :) De er købt hos BYang illustrationer, deres øreringe er dog ikke på deres hjemmeside endnu, men de har mange andre fine ting. Men de sælges på Instagram, hvor jeg også har købt mine, og der hedder de @byangillustrationer .


Og så har jeg lige en efterlysning. Jeg kan ikke finde Cirkeline, altså en der ligner denne her. Hun er 4-5 cm høj, og jeg betaler gerne for hende, hvis en af jer skulle ligge inde med sådan en udgave :)


4 kommentarer:

  1. Hvor nogle smukke øreringe du har fået fat i der :) Og lille cirkeline pigen er da bare så sød. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også meget glade for mine øreringe :)

      Slet
  2. Arj hvor nogle cool øreringe Majbrit!!
    Desværre har jeg ingen Cirkelinefigur til dig - har hende vist kun i bogform ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er så glade for de øreringe. Men du holder øje med Cirkeline figuren Ikk??

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)