onsdag den 9. april 2014

Jeg har været kreativ.

Inde på det der instagram, der findes en masse nye fænomener man kan vælge at deltage i. F.eks er det gode gamle pennevenneri genopstået. Dog i en mere pakkelignende udgave. For nu er det ikke brevet der er det vigtigste, men at man laver/køber noget og sender med. Og så vedlægger man så også et lille brev.
Jeg ved ikke helt hvordan jeg kom på idéen, jeg vågnede bare en morgen og tænkte: Det vil jeg lave. Det meste af det har jeg nok i virkeligheden hugget/lånt af den søde Lisbet, og så har det bare gemt sig i underbevidstheden. 
De var virkelig sjove at lave, at jeg så havde limet mig selv godt ind, dugen fast til bordet og andet godt, da jeg var færdig, betyder jo mindre :)



Jeg havde også købt nogle ting og sendt med, så der var et plaster på såret hvis de ikke synes om mine rammer. Jeg skal helt sikkert lave flere, for det var meget sjovt at lave. Så må vi se hvem der skal plages med dem, hæ hæ...

6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare dejligt at du krea-hygger for vildt - også med Insta og nye penneveninder ;) Og sikke fine billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv. Pas på du ikke får en én dag ;)

      Slet
  2. Ja, man må sige, at Instagram sætter gang i rigtig mange ting. Der er så meget inspiration, og det er så fedt at se, at nogle sætter gang i div. pennevenlignende aktiviteter.

    Det er da nogle søde rammer, du har lavet - og det vigtigste er, at du har hygget dig med det. Processen er - i hvert fald for mig - ligeså vigtig som produktet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anja. Ja Instagram fører mere med sig end man tror. Jeg synes de var vildt hyggelige at lave, men jeg vil nu også gerne have at modtagerne synes om dem ;)

      Slet
  3. De er altså blevet rigtig fine! Jeg elsker "ud i rummet"-effekten.

    Jeg elsker også Instagram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita.
      Ud i rummet-effekten. Jeg kan godt li det udtryk :)
      Og jeg har set dig på IG ;)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)