tirsdag den 1. april 2014

Flere grydelapper og en Sonny Angel.

Så lykkedes det mig at få fat i lige præcis den Sonny Angel jeg gerne ville have. Nemlig kaninen, og den står nu fint sammen med den anden på en hylde inde i mit soveværelse :)


Og så har jeg flere grydelapper at vise. Men nu ikke flere runde.
Dem her har jeg lavet efter denne her opskrift fra Lutter Idyl.
Jeg har dog bare hæklet i tykt garn med dobbelt tråd. Så jeg har ikke det der thermium indeni.
Og så med et strejf af pink.


Samtidig med hæklede jeg disse firkantede nogle til mig selv. Opskriften har jeg i hovedet ;)
Også med et strejf af  pink :)



3 kommentarer:

  1. Det er nogle fine grydelapper, du har hæklet. Du spytter dem ud på stribe :-) Jeg kan godt lide, at du har valgt en strop i en opsigtsvækkende farve. Det giver dem et pift!

    SvarSlet
  2. Du er så flittig! Og så fjollet med de der Angels ;o) men noget skal 'man' jo være fjollet med - ellers bliver det hele så kedeligt. God tirsdag aften :o)

    SvarSlet
  3. Godaften Frue og nu ejer af en ny Sonny Angel.

    Den er nuser sød, jeg er vild med den og den anden du har:-)
    Også fine grydelapper!

    Nyd aftenen.
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)