mandag den 14. april 2014

Den sødeste hæklede dukke.

Da min blog jo primært handler om hæklede ting, så er jeg lige nødt til at vise her den her fine hæklede dukke som Olineart har været så sød og sende mig, sammen med min første ATC. Hun har også været så sød at vedlægge nogle lærreder til ATC, så jeg selv kan komme igang med at lave nogle. Det glæder jeg mig meget til.
Jeg er altså vild med det her pennevenneri der er opstået igen, bare i en sjovere udgave, og mere spændende udgave.


Jeg tror faktisk at dukken skal hedde Oline, opkaldt efter hendes skaber, og så er jeg bare vild med det navn. Lige nu hænger hun ud med den ynkelige ugle, mon ikke de kan blive venner, så den ynkelige ugle kan blive knap så ynkelig :)


Jeg ville lige lave en nøglesnor til en veninde i fredags, og det resulterede i denne monster-tykke ting. Jeg er sikker på at modtageren kan have alle sine 3 børn i den på en gang og den vil holde til det ;)

8 kommentarer:

  1. Ååårh, jeg så den godt på IG, og den er altså så fin! Jeg elsker frisuren, som den har.
    Selvfølgelig skal den hedde Oline - det er ret tydeligt at se, at det er Olineart, der står bag den <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den kan vel ikke rigtigt hedde andet end Oline :)

      Slet
  2. Den er også bare rigtig sød! Fede farver Oline har brugt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg blev også helt blød i maven da jeg pakkede den op, for jeg havde jo beundret den på hendes blog :)

      Slet
  3. Rigtig god påske ønskes!

    Ihh hvor har du været kreativ. Meget sød dukke og Oline er et kært navn:-)
    Uglen er også ret så sej.
    Jeg elsker bare kreative mennesker.

    Min datter er begyndt at udstille:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/04/udstilling-i-avisen.html

    Og så har hun bagt de sødeste påske cupcakes:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/04/sunde-paske-cupcakes.html

    Så må vi se om mor her også kan komme i sving med strikketøjet:-)
    Tak for alle kiggene på din blog og inspirationen.

    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina.
      Jeg følger faktisk allerede med i din datters blog, og har læst hendes historie også. Du må være så stolt af hende. Hun er sej, og kreativ :)

      Slet
  4. Dejligt navn til din nye dukker - perfekt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det synes jeg også Gitte :)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)