søndag den 16. marts 2014

Jeg prøver igen....

Ja så blev det tid til at trække min kvaje-give-away. Jeg vil godt lige takke for alle de sjove kommentarer i har lagt, jeg har moret mig og jeg takker for jeres overbærenhed og tilgivelse.
Da jeg ingen niecer havde til at hjælpe mig med at trække en vinder, tog jeg alle deltagerne med i en pose til træning, og så lod jeg min træningsmakker trække vinderen.



Tadaaaa, tillykke til Stine, jeg sender dig en mail :)


Efter træning fik jeg samlet mit nye skrivebord, min træningsmakker og jeg kørte på lossepladsen  med det gamle, sammen med pappen fra det nye, og andet godt.
Hjemme igen fik jeg plantet blomster inden regnen så småt er begyndt at komme


Har forresten også fået Sonny Angel klistermærker, og de er super søde :)



4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine klistermærker! Hvor har du dem fra?
    Tak for en dejlig blog, som jeg følger med glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie.
      Tak fordi du gider følge min blog :)
      Klistermærkerne har jeg købt på ebay, lige her: http://www.ebay.com/itm/Kawaii-Decoration-Sticker-Sonny-Angel-/171220132909?ssPageName=ADME:L:OU:US:3160

      Slet
  2. Tillykke til vinderen
    - og dejligt med en hjælpende træningsmakker til både det ene og det andet. Ha' en god dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hun er så sød, hun hjalp mig også på lossepladsen senere. Altid sød og hjælpsom, det er dejligt med sådan nogle veninder :)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)