mandag den 24. marts 2014

Den lille havfrue.

Jeg kender en lille pige, som jeg tidligere har hæklet nogle huer til. Grunden var at den stakkels lille pige fik konstateret leukæmi i en alder af 4 år, mener jeg det var, og hun har været igennem et længere behandlingsforløb, med dertilhørende bivirkninger og gener. Men hun er en tapper lille pige, og hun skulle gerne være fri for cancer-celler nu, og har netop fået sin sidste kemo. Derfor syntes jeg at hun fortjente en lille gave. Så jeg købte denne opskrift LIGE HER, og gik igang med at hækle, og i går blev jeg så færdig med den. Nu håber jeg bare at hun bliver glad for den :)


Håret sættes i.



10 kommentarer:

  1. Selvfølgelig bliver hun glad, den er så sød :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en sød tanke! Den er også rigtig fiiiiin!

    SvarSlet
  3. Den er vildt sød - er sikker på at hun bliver glad!

    SvarSlet
  4. Nøj, hvor er den sød.

    - Anne

    SvarSlet
  5. Årh det er da den skønneste lille havfrue! Den bliver hun glad for!
    Og sikke et fint hæklearbejde Majbrit :o)

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)