tirsdag den 7. januar 2014

Bogandmeldelse

Jeg vil prøve noget nyt, jeg vil prøve at anmelde en bog. Normalt gider jeg ikke selv læse anmeldelser der er alt for lange, så jeg skal gøre det kort.
Henover jul og nytår har mine hæklenåle ligget øde hen, for jeg blev grebet af en bog. Jeg har rigtig mange bøger og elsker bøger, men nogle skiller sig mere ud end andre.
"Wild", som er skrevet af Cheryl Strayed, er en meget spændende biografi som omhandler hendes månedslange vandretur på Stillehavsruten. Når man læser denne bog, glæder man sig over at man sidder i sin dejlige lejlighed med adgang til mad og bad, og ingen vabler. Jeg er sikker på at hun i dag er taknemmelig over livets glæder, og er megastolt over det hun har præsteret. Først til sidst i bogen opdager jeg at hun har sin egen hjemmeside hvor er er billeder fra vandreturen. Jeg synes egentlig godt der kunne have været billeder med i bogen. Men man danner jo hurtigt sine egne. Læs den, jeg si'r det bare ;)


5 kommentarer:

  1. Næe dog! Den lyder lidt a la Caminoen af Shirley MacLane. Den syntes jeg var vældig god, så måske er Wild også noget for mig. Det skal undersøges! √

    SvarSlet
  2. Den kender jeg ikke, men er det ikke en meget gammel bog?? Mener jeg kan huske den fra dengang jeg arbejdede i boghandel, for maaaaange år siden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Gamle bøger kan også være gode, altså Majbrit! :o)

      Slet
    2. Ja altså Liv, det kan de da. Hvem har ikke læst Louise-trilogien af Hanne Vibeke-Holst?? ;)

      Slet
  3. Fin lille anmeldelse! Når det er rejseskildringer synes jeg også, at billeder kan være en god idé - men det er da rart man altid kan se dem på hjemmesiden :)!

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)