søndag den 27. oktober 2013

Shhhhhh...

.....jeg har hæklet ganske lidt i dag. Min hæklekrise er i bedring. Men i må ikke sige det til nogen.
Jeg kan heller ikke vise hvad det er jeg har gang i, for jeg har jo tilmeldt mig Adventspakkelegen, og jeg vil gerne lave nogle hæklede gaver bla. Men modtageren læser jo muligvis med her.
Jeg sidder i tusmørke og hækler, selvom ud fra billedet ser det temmelig lyst ud, mit kamera prøver det bedste det har lært.


#Nyhæklenål

...nå nej Hashtags virker ikke her.

6 kommentarer:

  1. Hvis det er mig du hækler til... så læser jeg med...
    Men sig det ikke til nogen... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi min mund er lukket med 7 segl.

      Slet
  2. Det er godt at det er så meget tusmørke at vi slet ikke kan se hvad du hækler. Ja faktisk kan vi slet ikke se at du hækler overhovedet. Men du har jo ligesom også hæklekrise forståes! : )

    Fortsat god søndag aften. Her står den på strikketøj (bestillingsarbejde - men det er sjovt!).
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Liv :) Og god fornøjelse med det sjove bestillingsarbejde :)

      Slet
  3. Shhhh.. nej nej.. siger det ikke til nogen...

    Hva' hækler du? Hva' hva' hva'? ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)