søndag den 6. oktober 2013

Min skønne by, og en anelse kvalme.

Jeg har boet i Svendborg i 1,5 år, og det er en smuk og skøn by, og ofte finder jeg små søde, finurlige ting i min by, som f.eks disse fuglehuse som hænger rundt omkring. Jeg aner ikke hvem der har hængt dem op men det er jo også lige gyldigt, for skønne er de da.







Ang kvalmen, så fornemmer jeg en anelse hækleblokering, det er sket for mig før at jeg nærmest får fysisk kvalme bare jeg ser en opskrift eller noget garn, så de sidste par dage har jeg ikke rørt en hæklenål.
Min plan er så at gemme al garn væk, alle hæklenåle, og lave noget helt andet. Så jeg ikke ender som sidst hvor jeg ikke hæklede i 2 måneder eller noget. Så ikke så meget hækleri her, men i får lige endnu et billede fra min skønne by :) Ha en dejlig søndag derude.


6 kommentarer:

  1. Kender godt følelsen - selvom jeg pt er besat af det modsatte. Måske fordi jeg har haft en ufrivillig strikke- og hæklepause?

    Men så er det jo godt, at der er så mange andre ting, man kan give sig til. :)

    Og synes i øvrigt kun det er hyggeligt, at du viser os de fine fuglehuse, for ja: det er bestemt et hyggeligt tiltag I har i byen.
    Synes tit man har alt for travlt, når man er uden for sin egen matrikel - man glemmer at lægge mærke til alle detaljerne.. så det er godt, du gør det for os ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tit ser man ikke de små ting, og dem er der rigtig mange af her i byen. Men en dag som i dag hvor den gade der plejer at være fyldt med folk, er halvtom, så ser man mange flere ting.

      Slet
  2. Hvor er det hyggeligt med fuglehusene. Altså! : )
    Og rigtig god fornøjelse med alt det andet du skal lave pt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, indtil videre er det blevet til en god lang lur, var helt færdig efter dagens træning i fitnesscenter, men jeg gik også til den, og slog personlige rekorder :D

      Slet
  3. Hvor er de fine alle de små fuglehuse.

    SvarSlet
  4. Svendborg er bare en skøn og hyggelig by! De er så fine, fuglehusene.

    Det er godt en gang imellem at være turist i egen by :-)

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)