lørdag den 14. september 2013

Pompon-tips og andet

Nogle gange er folk, her i blog land, søde til at dele deres fund. Så nu vil jeg også lige dele noget med jer.
Jeg har lige været i Rema1000, og der havde de en masse sy-hækle-strikke- o.s.v- artikler, og jeg fandt denne Pompon ting så jeg ikke behøver gå ud og købe pap. Måske ville nogle mene det er overkill fordi man jo bare kan bruge pap, men jeg synes de har en fin farve :) Og så for den nette sum af 20,- kr :)


For nogle måneder siden lod jeg mig inspirere af DETTE indlæg. Købte perlerne og et fint glas i Tiger, og så har jeg dem til når jeg har fundet ud af hvad jeg vil bruge dem til, og indtil da står de og pynter på en hylde.
God weekend derude :)


2 kommentarer:

  1. Det er virkelig smart sådan en pompontingest!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg også, så slipper man for at sidde og klippe i karton, og får altid samme str :)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)