fredag den 30. august 2013

Endnu en frø kom til.

Denne opskrift var den første jeg sådan rigtig hæklede, hvor man kunne se hvad det skulle forestille i hvet fald, og nu stod min søster og skulle bruge en frø til en gave, og så spurgte hun jo lillesøster om hun ikke liiige kunne lave én.
Jo, jeg tænkte at det kan jeg da. Men de der arme og ben er jeg SÅ glad for at jeg er færdig med, for det der med at sidde med det småtterier, det er bare ikke mig.
Denne frø har været længe undervejs, for jeg startede på den før jeg flyttede (d. 3 august), og jeg er først lige blevet færdig.


Opskriften finder du HER

4 kommentarer:

  1. Ej, den er virkelig sød! Der kan være små dele til amigurumier, som jeg heller ikke er fan af... ligesom monteringsarbejdet kan være en hurdle...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja monteringsarbejde er noget fanden har skabt ;)
      Men rart at den er færdig nu :)

      Slet
  2. Den er bare skøn!! <3

    Kan godt forstå, du er glad for, at det er overstået.. Har ikke så meget imod at fremstille smådele - hverken i strik eller hækling, men monteringen....... Det er nok en af grundene til, at jeg ikke rigtigt gør noget i småting og dyr..
    Og så er der jo også lige det der med at have et behov..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle.
      Jeg kan jo bare ikke stå for alle de dyr og bamser, og så sælger jeg dem, eller forærer dem væk.
      Hæklede dyr er meget populære hos børn, men monterings-arbejdet er ikke det sjoveste.

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)