fredag den 10. maj 2013

Fugle, armbånd og IKEA

Jeg har været kreativ, på mere end én måde. I går fik jeg lavet en fugl. Jeg fandt opskriften hos Halager .
Derudover fik jeg også knyttet et armbånd af faldskærmssnører (ja det hedder det). Nu skal jeg så bare lige regne ud hvordan jeg kan bruge en af mine flotte perler som lukkemekanisme i stedet for den lidt usmarte klik-lås. Tricket er hvordan jeg lige får startet knytteriet, men det finder jeg jo nok af.
I dag har jeg været i Rosengårdscentret og IKEA i Odense med en veninde, og tænk sig, Panduro hobby er blevet en lige så stor glæde for mig som IKEA er. Fik købt skønne ting :)




Og så går man jo ikke i IKEA uden at få prinsesse-tærte ;)




2 kommentarer:

  1. Dejligt fuglene har ynglet :o)

    Og stort tillykke med niecen - skøn og fyldt med ballade ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de spreder sig de små fugle. Desværre var jeg ikke dygtig nok til at lave dine små blomster!!!! Hvad sker der for det???
      Men måske jeg finder på noget andet. Jeg takker for opskriften ;)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)