fredag den 31. maj 2013

Blogs hjælper på humøret.

Jeg har desværre ingen kreative ting at vise jer i dag. Jeg vil dog bare fortælle at jeg er gået ned med flaget, blev fyret i går, og min åndssvage udlejer ringede og truede med advokat i går fordi jeg har hyret en anden til at slå græsset, for han får det jo ikke gjort. Men han fangede mig på en forkert dag, for puha han fik skældud. Jeg har haft problemer med ham siden jeg flyttede ind. Så alt i alt en lortedag, men så i dag står jeg op og får kigget på jeres blog, og så kan jeg mærke at humøret stiger. En lille ny vagtel hos Halager, og fine kreative ting hos jer andre.
I næste uge fylder jeg 40, og selvom livet lige nu er lidt barsk, så glæder jeg mig til at være sammen med dem jeg holder af.
Jeg vælger at se på min opsigelse som 3 måneder til at komme ovenpå igen, og 3 måneders betalt sommerferie. Jeg er heldigvis udstyret med et lyst sind, så jeg ved at jeg nok skal komme igennem alt dette, det er jeg slet ikke i tvivl om. Alle mennesker oplever vel kriser i deres liv på et eller andet tidspunkt.
Jeg ved jeg er god til mit arbejde og at jeg nok skal finde et nyt, og nu har jeg jo ekstra tid til at hækle i :)
Håber i alle har det bedre end mig. God weekend.

6 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare ærgerligt for dig! Men som du selv er inde på- det skal nok gå alt sammen! Ja nyd din ekstra ferie og se lidt lyst på det som du jo allerede gør. Du skal nok komme i gang igen. Held og lykke i hvert fald og tillykke med de 40 år!

    SvarSlet
  2. Tak for dit indlæg. Faktisk er der allerede gode nyheder. Jeg har fundet en anden lejlighed, været ude med min opsigelse, og jeg slipper nu for psykopatisk udlejer. Hvor er det skønt.

    SvarSlet
  3. Sikken da en lortedag :-(
    Min mand er også blevet fyret, arbejdsløs fra på mandag - så du er heldigvis ikke alene :-)
    God weekend trods alt <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv Gitte, nej der er desværre mange i samme situation som mig (og din mand).

      Slet
  4. sikke noget træls noget med den fyring men ja skal man fyres så er det trods alt på det bedste tidspunkt af året det er blevet - synes jeg, det gælder jo om at finde det lyse iblandt det mørke.
    Du kan da ligge en uopfordret jobansøgning her på din blog, måske nogen kender nogen der kender nogen som lige mangler sådan en som dig :-)
    Held og lykke
    en glad giveaway vinder
    Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak du er sød. Jeg vælger faktisk også at se det som 3 måneders betalt sommerferie, så er det ikke så slemt igen, og så har jeg også tid til at finde noget nyt. Skal lige ovenpå først, og så skal jeg flytte, og så skal jeg finde nyt arbejde :) Jeg er i øvrigt klinikassistent som kan hækle, og hvem kan ikke bruge sådan én ;)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)