søndag den 12. maj 2013

Blog-afhængihed!!

Jeg er her i denne lille 4-dages ferie, gået hen og blevet blogafhængig.
Ikke så meget af min egen, men at jeres. Jer som jeg har på min liste over dem jeg læser. Jeg sidder nærmest og trykker "opdater" hvert 5. minut i håb om at der er kommet nye indlæg. Måske har jeg haft for lidt at lave, og dog. På de efterfølgende billeder kan i se at jeg har været flittig med hæklenålen. Nu trænger jeg vidst bare til at få afsluttet alle mine hækerier, så jeg kan starte på en frisk. Men jeg ser hele tiden nye opskrifter som jeg gerne vil lave. Jeg ender med at få hæklestress. Godt jeg skal på arbejde i morgen igen ;)
For jeg har også mega-meget lyst til at starte en ny Give-away, men den første bliver først udtrukket d. 18 maj, men jeg har allerede fundet på en ny, som faktisk slet ikke har noget med garn at gøre....heldigvis er det d. 18 på lørdag ;) Find min Give-away HER
Og så ville jeg i øvrigt også ønske jeg kunne sy. Jeg har en symaskine, men jeg er bare ikke så god til det der med at sy. Jeg har primært brugt den til at lægge bukser op med (jeg er 160 cm høj/lav), og sy duge, hvor jeg jo bare skal sy lige ud. Jeg kunne godt tænke mig at købe noget stof og prøve, men så er det at jeg er bange for at lave skudder mudder i det hele og må smide det ud, og det er jo penge ud af vinduet. Jeg er dog med i en give-away med noget stof, og jeg håber meget at jeg vinder, for så kunne jeg for det første vinde min første give-away, og så gør det ikke så meget at jeg laver ulykker med stoffet.

Sådan ser mit stuegulv ud lige nu


Sådan ser mit spisebord ud lige nu


Og for at dulme min hæklestress spiste jeg sådan en bøtte i går aftes....avs...Men den smagte godt :)


4 kommentarer:

  1. Dit stue gulv ser spændende ud :-D Dejligt garn og lige til at gå i krig med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg havde også planer om at få viklet garnet ud fra hinanden, og så en elastik om, så der ikke hersker kaos. Men ja det er skønt at stå og kigge på når man skal vælge en ny farve :)

      Slet
  2. Alt for meget inspiration - alt for lidt tid... Kender problemet ;o)

    Hvor har du maget lækkert garn. Det måtte godt lande på mit gulv ;o)

    Hjalp isen..?

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)