torsdag den 18. april 2013

Spruttegruppen

Jeg har endelig fået lavet den stakkels blæksprutte færdig. Den har længe ligget halvfærdig på hylden under mit sofabord.
Nu er den endelig klar til at blive sendt afsted til min lokale afdeling af Spruttegruppen.
Jeg har fået at vide at de modtager omkring 1000 præmature børn om året, så der skal en del sprutter til. Jeg håber jeg kan få taget mig sammen til at lave nogle flere, man kan jo dekorere dem som man vil, og det er noget jeg elsker. Men hold nu kæft det tager lang tid at lave de skide arme (undskyld mig mit franske), men jeg gør det gerne for de små børns skyld.


4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin og det med sprutter til de forskellige Neontal afdelinger er bare sådan en god idé :) Jeg har desværre kun nået at lave 1 sprutte til skejby sygehus.

    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna.
      Jeg har også kun nået at lave den her, og 1 er bedre end ingen. Så vi har da gjort lidt ;)
      God weekend til dig også.
      Majbrit :)

      Slet
  2. Hvor er den bare sød.... Jamen jeg kender dig du skal nok få flere lavet til de små børn.... Ville også gerne selv hjælpe til men har bare ikke tålmodighed til den hækkelnål.God weekend søde ;)

    SvarSlet
  3. Tak Benthe. Og overlad du hellere hæklenålen til os med tålmodighed til det, hi hi.
    God weekend til dig også :)

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)