søndag den 14. april 2013

Armbånd, Kugler og pæne indtagninger.

Jeg har slåsset lidt med at få mine indtagninger pæne, når jeg hækler kugler. Jeg får det altid lavet så der er huller og det er bare ikke pænt. Men så, så jeg en video på youtube hvor der bliver vist en teknik som skal gøre det pænere. Det eneste jeg er i tvivl om er hvis nu man kun tager indtagning i hveranden maske, skal den maske der ikke er intagning i, så også kun hækles i foreste maske??
Videoen finder du HER
Her er så resultatet på nogle af de kugler på dette billede:

 
Jeg fik også lovet at sætte billede på af det hjemmelavede smykke jeg fik lavet. Jeg har lavet et armbånd, som kun er blevet lidt for stort og kun lidt skævt, men det går vel nok ;)
Opskriften på armbåndet fandt jeg på BeadsNdrops hvor man også kan købe materialerne.
 
 
Det er det lilla jeg selv har lavet

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)