lørdag den 20. april 2013

Mig: Et Hæklemonster !!!

Jeg googlede Hæklede monstre i går, for at finde inspiration til de monstre jeg var ved at lave, og gæt hvad der skete.... der kom billeder frem af mig!!! Hvad sker der lige for det, er jeg blevet et hæklemonster??
Nå men jeg og en af mine artsfæller har været ude i solen i dag og nyde det gode vejr:


Vi lå også lidt og fik lidt sol på kroppen


En lille sur nøglering kom også forbi i dag.



Nattøjet m.m. blev luftet, det bliver skønt at komme i seng og det hele dufter af sol :)


I min postkasse lå der i dag en pakke fra nogle søde mennesker jeg kender i Sverige. Sammen med et god bedringskort lå mine yndlings-chokoladepastiller. Hvor søde er de lige :)



2 kommentarer:

  1. JA så har du gjordt det atte engang :) Du kan bare få noget ud af den hækkelnål :) Forsat god weekend søde...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Benthe.
      God weekend til dig også :)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)