fredag den 19. april 2013

Give aways med tvang på.

Jeg er blevet gjort opmærksom på en side som omhandler Give-aways, og det er mægtig spændene.
Jeg håber på at vinde en dag. Men noget som irriterer mig lidt er, at mange steder skal man oparbejde lodder. Man skal følge dem som fast læser, linke til deres give-away på sin blog, man skal linke på facebook, man ska bla bla bla, for at få de der skide lodder.
Jeg har gjort det ét sted, men kun fordi jeg syntes hendes blog var interessant, så jeg rent faktisk gerne ville følge hendes blog. Jeg deltager så kun med ét lod.
Nå men jeg vil bare sige at jeg vil aldrig lave en give-away hvor jeg vil lave det her lod-system (ikke at forveksle med skod-system), jeg vil aldrig tvinge nogen til at følge min blog, de skal følge den fordi de har lyst.
Når jeg på et tidspunkt laver min første Give-away, så lover jeg at det eneste i skal gøre er at skrive en kommentar om at i gerne vil deltage, og så bliver tingene da mere enkelt.
Jeg har ikke lavet min blog for at tvinge folk til at læse den, jeg har lavet den til inspiration for andre glade hæklere. Ligesom jeg læser deres blogs for at få inspiration.
Nå, lige et surt blog-opstød herfra inden sengetid.....Må hellere tænke gode tanker inden jeg skal sove ;)

De kan nu ellers fås i ganske pæne farver, de lodder ;)


2 kommentarer:

  1. YES,lige mine tanker,min første giveaway var også uden alt det med det ene og andet,bare en kommentar-jeg deltager meget sjældent i de andre-som du skriver skal min blog gerne følges fordi den siger en noget og ikke bare for at deltage med flere lodder

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg gider heller ikke deltage når man skal lave 500 ting for at få lodder. Tjekker din blog ud og håber der kommer en nem give-away ;)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)