fredag den 12. april 2013

Flere kinderægsdyr

Jeg har fået hæklet nogle flere kinderægsdyr. Denne gang har jeg lavet dem så de er hæklet ud i et. Det fungerede ikke så godt for mig det der med at hæklde dem i to dele, og bruge limpistol og få limet det fast. De to lettere kiksede forsøg er blevet adopteret af to søde små englebørn, som er meget glade for dem, trods det de er skæve ;)


Jeg har flere kinderæg jeg kan lave af, nu er det kun fantasien der sætter grænser :)

I dag har jeg fri og jeg er kommet til at bestille nogle smykkematerialer, jeg har fået lidt lyst til at lave noget af det igen. Jeg ser nogle gange nogle smykker som jeg synes er flotte, men som jeg har en ide om at de kunne blive pænere på en anden måde, og så må man jo lave dem selv. Jeg er meget spændt på at modtage det og få lavet noget kreativt. Det vil selvfølgelig blive slået op her på bloggen :) Ha en dejlig fredag :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :o)
    Måske en hjælp: Jeg bruger tekstil-lim til at lime dem fast på kinderægget. Så kan man sidde og trække det hæklede på plads, så det følger kanten hele vejen rundt - og så kan de åbnes og gemme på hemmeligheder ;o)

    Griner højt af dit øldåse-cover. Hvor er den genial. Fed idé :o)
    Så kan det nok være at mænd ikke synes, at hækling ikke er så tosset alligevel :D
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske jeg lige skal prøve dit fine tip. Det der lim der er i limpistoler tørrer meget hurtigt. Forstår ikke at de ikke kalder DET for sekundlim, for det tørrer hurtigere end min sekundlim ;)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)