søndag den 21. april 2013

En lille bamse er flyttet til København

De små monstre jeg fra sidste indlæg er bortadopteret til to små yndige børn, og deres mor har fået nøgleringen. De blev alle begejstret. Eller....børnene brugte dem som indlæg så det lignede de havde bryster (de er 4 og den anden næsten 3), moderen fattede dog at nøgleringen skulle i hendes nøglebundt ;) Nå men de er altid søde til at aftage mine hæklerier.
I går blev en lille bamse, jeg har arbejdet på, adopteret af en lille pige på Østerbro (Gud hvor jeg savner København). Og lad mig i den forbindelse komme med et lille fif. Send altid som B post når du skal sende noget til KBH, for så er det fremme næste dag. Sender man som A post kan der gå helt op til en måned.
Da jeg selv boede i KBH sendte jeg altid et par dage i forvejen, for det var det der gik.
Nå nok om det Københavnske postvæsen, her er et billede af den lille bamse, som skal ligne en helt alm bamsebjørn, men den kom da vidst til at ligne en ræv !!
Opskriften har jeg fundet på Drops :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)