søndag den 3. marts 2013

Gaver og blomsterløg

Da jeg hækler gaver for tiden, har jeg svært ved at dele dem med jer førend de er leveret til modtageren. Så i stedet får i lige nogle billeder af en anden ting jeg rigtig godt kan li.
Jeg elsker at købe blomsterløg, plante dem og vente på at de gror op. Og det gør de heldigvis hurtigt.
Her er nogle der er kommet frem og er så flotte.
Jeg har købt 3  x blomsterløg i går, som skal plantes i dag :)

 
Elsker dem her som jeg ikke engang kan huske hvad hedder, men det er jo også ligegyldigt :)

4 kommentarer:

  1. Det er perlehyacinter der er på billederne.
    Dem er jeg også helt vild med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linette.
      Jeg er ikke god til navnene på dem, jeg planter dem bare, og bliver man ikke bare i godt humør af dem?? :)

      Slet
  2. Dejligt med forår - og masser af blomster. Man kan bare ikke lade være vel? ;o)

    Sikke en kreativ hæklenål du har. Jeg følger spændt med og glæder mig til at se mere.
    Ha en rigtig skøn forårs-søndag.
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lise.
      Og nej det er svært at lade være.
      Du skal være velkommen i min blog, jeg følger jo også med i din ;)
      Skøn søndag til dig også.
      Hilsen Majbrit :)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)