tirsdag den 1. januar 2013

Godt nytår.

Vil lige benytte lejligheden til at ønske alle der læser med her, et godt nytår.
Jeg starter dagen med kaos på spisebordet. Kender i det her med at spisebord egentlig ikke er stort nok til også at være spisebord, for alle hækleprojekterne ligger og flyder og venter på at blive gjort færdig.
Mit nytårsfortsæt er at jeg skal date noget mere. Jeg får jo ingen kæreste ved at sidde herhjemme og gemme mig bag hækletøjet. Men jeg kan bare så godt li at hækle, og en dag som i dag kan jeg få helt stress fordi jeg skal starte på arbejde i morgen, og der er så mange ting jeg godt lige vil have hæklet, men jeg må lære at lægge det fra mig. Og jeg har en date på søndag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)