søndag den 20. januar 2013

Afstresning og tip.

Man siger at det afstresser at hækle og strikke, men nogle gange bliver jeg faktisk mere stresset af at hækle. Jeg har jo så mange ting jeg gerne vil have lavet, men lige for tiden giver min udlejer mig problemer, faktisk er han den dårligste udlejer jeg nogensinde har haft. F.eks har jeg lige fået lavet mit komfur i går, det gik i stykker mellem jul og nytår....bum bum...Så jeg hækler og hækler og hækler, og blodtrykket er helt deroppe hvor det ikke er godt. Men lige meget hjælper det :(

Nå men jeg har også lige et tip. Når man som jeg har gang i flere ting på én gang, så kan det godt være lidt svært at holde styr på hvor langt man er nået, hvis man hækler efter opskrift. Har man en hukommelse som mig, kan det være svært bare man har gang i én ting.
Så købte jeg disse magnetdimser hos min lokale boghandler (den lilla ting med blomsterne), og så kan man jo sætte den præcis ud for der hvor man er nået til.

 
Håber i kan bruge mit tip, hvis i ikke allerede har opfundet det ;)

4 kommentarer:

  1. Det var et rigtig godt tip Majbrit. Det tror jeg jeg vil bruge, når jeg kommer igang med flere ting på en gang, for lige nu laver jeg lister i en anden bog og det er ikke optimalt vil jeg tro. Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Lister ligefrem, det lyder avanceret :)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)