mandag den 5. november 2012

Test af hækledyr.

Jeg har fået testet mine hækledyr.
 Som jeg skrev i går skulle en Hello Kitty og en ugle have et nyt hjem. Det gik lige præcis 3 min da den første snor røg. Og så gik det ellers derud af med løse arme/vinger og ben. De kom så med hjem på "hospitalet" igen, og de blev syet og forstærket og de er afleveret til de søde små børn igen. Nu har de foreløbig holdt nogle timer og ellers må de jo komme på "sygehuset" igen.
Jeg fik jo som nævnt hæklet en kage mere, og nu kommer der lige et billede hvor begge kager er på, samt en Hello Kitty nøglering, som jeg har lavet til en veninde der er meget glad for det lille kræ. Den var heldigvis nem og lave, og knurhårene som ikke blev så pæn på den første dukke, blev meget pænere på nøgleringen.
Nu skal jeg igang med nogle flere kager, og jeg skal altså også snart igang med nogle nisser.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)