onsdag den 21. november 2012

Hmm...

Nogle gange så glemmer jeg at jeg ikke har hæklet så længe, og så tror jeg at jeg bare kan freestyle derudaf, men den går ikke.
Som nu her hvor jeg skulle hækle en hætte til dette låg. Så læser jeg en opskrift hvordan jeg laver det første, og så tror jeg da at jeg lige kan finde ud af at hækle så den bukker ned omkring låget, men nej det har den sjovt nok ikke gjort.
Straffen er at jeg nu kan hive det forkerte op igen.

 
Så blev det lavet ordentligt :)
 
 

1 kommentar:

  1. Man bliver nogen gange så klog når man læser opskriften... :)
    Men man bliver rig på erfaring når man bare prøver.
    Synes det er skønt bar at faste sig over ting, selvom jeg ikke er helt super dygtig til at hvad jeg "roder" mig ud i!

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)